Lista

Vilken färg har dina skor? Det beror på vilka man menar... Men vita eller blå.

Hur många sms har du skickat med din telefon? Var kollar man sånt?

Vem är nummer 9 i din kontaktlista? I mobilen är det mitt hem nummer haha...

Vem kramade du senast? Agnes eller min kanin tror jag...

När såg du din bästavän senast? Har typ 10 bästa vänner så i princip varje dag haha ;)

Din favoritfilm? Flipped

Din favoritlåt? Så svåra frågor får man inte ställa!

När vaknade du i morse? VAr tvungen att gå upp typ 8 för att jag skulle plocka skräp med mitt fotbollslag... :/

Gillar du hästar? Ja!

Har du ett turnummer? När jag spelar fotboll har jag 17...

Vem hade du velat träffa just nu? Elle Fanning eller nån annan cool person...

Vilket är det bästa året hittils? Gillar alla år!

Är du kär? Nja...

Är du en rökare? Nix pix

Föredrar du snus eller rökning? Jag föredrar att leva.

Vad heter du i mellannamn? Charlotta Isabella

Har du en blogg? Nej

Vilken klass går du i? Venus Röd

Ditt favoritband? Best Coast och One Direction

Göteborg eller Stockholm? Har typ aldrig varit i Göteborg mer än en natt så... Stockholm i mitt <3!

Var bor du? Typ Stockholm...

Var vill du bo? Stockholm, Paris, London, New York, Bromma, Småland, Italien...

Vilken låt är nummer 6 uppifrån i din spotifylista? Boyfriend- Justin Bieber hehehe...

Vem skrev åt dig på msn senast? Ehhh...

Vem skrev du senast sms med? Pappa

Vem ringde dig senast? Agnes

Om du går in i ditt fotoalbum på mobilen, vad är det första du ser? Veronica Maggio! <3

Blind eller döv? Aaass svår fråga jue!!

Har du MVG i något? I Coolhet, ja. I skolan nej ( får ej betyg än så...)

Vad vill du jobba/jobbar som? Något roligt med en fet lön!

Var är dina syskon just nu? I vårat hus någon stans?

Senasta kändisen du såg? Veronica Maggio! <3

Favoritkändis? ???

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? Hahah, när man tänker på det inser man att man typ aldrig åker bil mer än 10 min, men säkert någon gång denna vecka!

Har du piercingar? Bara i öronen!

Vilken är den senaste låten som fastnat i ditt huvud? Ingen aning!

När grät du senast? Ingen aning!

Är du vig? Inte direkt, men när jag var liten kunde jag gå ner i spagat! Coolish!

Använder du hårspray? Ibland om det behövs

♥Lovisa



Kommentarer

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0