Gammla stan!

Hej!
Det var meningen att jag skulle publicera ett inlägg i typ förrgår, men då fungerade inte internet och blablabla. 
 
Idag var jag, Ida och Sylle i Gammla stan. Det var jättemysigt! Vi fikade världens största macka, Med te, varm vit (!) choklad, vilket var jättegott, men väldigt mättande så man mådde illa efter ett tag, och vatten! Sen gick vi på julmarknad och på stadsmissionen. Någon dag ska jag åka till den stora med mycket kläder! Det måste vi göra om snart Sylle och Ida! 
Imårgon smäller det! Då är det fotoutställning! Det är på Gurraberg i Gustavsberg åvanför coop konsum! Kom gära och titta!
Och imårgon börjar julkalendern! Kul!! Haha, alla tycker jag är ap töntig, men det ska bli så trevligt att det snart är jul, och julkalender!
Hejdå! 
 
//Agnes

Kommentarer

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0