Klar med målningen!

Igår så målade mamma och jag mitt rum hela dagen i princip. Det var lite svårt till en början, men resultatet blev jätte bra! Jag är verkligen supernöjd! Här under kan ni se lite bilder på hur det ser ut just nu. Vi har ställt alla möbler där de ska stå, men allt av liksom dekorationerna eller vad man ska säga (utom sängen, jag var bara tvungen att lägga på mitt nya överkast hehe...) är inte fixat. Ska försöka att få det mesta som att ta in alla saker gjort i helgen. Sen så kommer det ju ta ett tag innan allt är helt klart, men när det är det så lovar jag att lägga upp bilder! 
Min mamma som målar ;)
 
Här kan ni se den blå tapeten som jag hade innan, och det vita som jag har nu!
 
Såhär ser det ut i rummet nu.
 
Såhär blev sängen med det nya överkastet! Är supernöjd! Den blå "kudden" som är bakom sovkuddarna ska dock inte vara sådär blå i framtiden. Vi ska försöka sy något sorts fodral till den i typ vitt eller något. Den är där för att jag inte ska slå i huvudet i fönsterbrädan som är av sten, när jag sover. Har gjort det en gång tidigare, och fick sy i huvudet. Inte något jag vill göra om!
 
Nu ska jag snart gå till bussen, för jag ska åka in till Nacka Forum med Agnes och Linnea. Ska försöka att kolla på lite saker till rummet! Sen i kväll så ska vi sova hos Linnea, och kolla på X- Factor (som vi egentligen hade velat se live, men vi fick inga biljetter), det blir säkert jätte kul!
♥Lovisa

Kommentarer

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0