Lång helg!

Hejsan hejsan!
Hur har er helg varit? Min har varit mycket bra!
I helgen har vi haft fullt upp. På lördagen så var jag på planerings grej för venisage, jag ska vara med på en fotoutställning!! 
Sen så hade mamma och pappat årnat en överaskning till mig Tilda och Edvin, Elina hade tjejparty så vi skulle helst inte vara hemma. Ivaifall de hade årnat en överaskning, men först så skulle vi fika äppelkaka hos våra kompisar. Sen så efter det så åkte vi! Överaskningen var att vi skulle sova på Liljeholmens hotell/vandrarhem, som är ett gammalt fängelse. Det var lite läskig känsla att sova i en gamma cell som typ en mördare har varit i. Men det gick bra. På kvällen skulle mamma och pappa gå på teater, så jag, Tilda och Edvin skulle vara på hotellrummet själva på kvällen och ha myskväll! Mys! Sen på söndagen, idag, så skulle vi gå på liljeholmens badhus, fast det var stängt, så vi åkte till Eriksdalsbadet istället. Jag säger bara en sak, hysteriskt. Men det var roligt med, det fanns lixom hopptorn och folk hoppade lixom från 10:an och jag bara: OMG! DU KOMMER DÖ! typ. Men innan vi åkte dit så gick vi på deras museum och det var jätteintressant! Innan det var vi och åt världens godaste, storaste frukost. Efter badhuset så åkte vi till mormor och morfar för att fira farsdag! Trevligt, trevligt! 
Och nu sitter jag här med Miss Li verision av Pughs låt här kommer natten, så himlans bra!
Jag har tyvärr alla bilder på kameran, och jag orkar värkligen inte att ladda över alla bilder nu och lägga upp de här, hoppas ni inte hatar mig!
Nu måste jag gå och göra mig i ordning för imårgon!
Kram!
//Agnes  

Kommentarer

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0