27 oktober

Första dagen på höstlovet! Har inga speciella planer för dagen förutom att jag kanske ska åka och byta en tröja på Nacka Forum... Ska också försöka att börja planera inför att jag ska måla om mitt rum. Jag har tänkt mig att jag ska ha tre vita väggar, och en i någon annan färg. Jag har funderat på lite ljusare lila eller turkos, men är inte helt säker än... Ikväll så ska jag sova hos Linnea med Bea (och Linnea såklart!), det kommer säkert att bli jättemysigt! Kolla gärna in Linneas blogg som hon startade för ett tag sen, så blir hon glad!
 
 
Bild som jag tog efter konserten (som förresten var jättebra!) i torsdags. Utsikten över Stockholm var mycket finare i verkligheten med alla lampor i mörkret.

 
♥Lovisa

Kommentarer
Postat av: Linnea

ÅH tack så jätte mycket Lovisa!! <3
Det ska bli så mysigt ikväll!! <3

2012-10-27 @ 12:39:56
URL: http://linneamea.blogg.se/
Postat av: Amanda Persson

hoppas din lördag slutar bra :D

2012-10-27 @ 19:24:22
URL: http://aeperssons.blogg.se/

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0