Bra dag!

Idag så har jag haft en jättenajs dag! Vi hade livskunskap vid kyrkan med klassen idag, och det var kul som vanligt. Vi pratade om livet och ritade Bamse. Haha, det låter jättekonstigt, men vi skulle prata om typ karaktärerna i Bamse och vad de har för personligheter med mera... Sen nu när ag kom hem så hade Vecko Revyn kommit med posten, så jag har legat och läst den fram tills nu. I kväll så har jag ridning också så det kommer att bli kul!
 
 
Om någon på bilden vill att jag tar bort den så är det bara att kommentera det! 
♥Lovisa
 
P.S. Agnes skrev ju i förra inlägget att Taylor Swifts nya album har kommit ut (Agnes och jag hade ett litet glädjeanfall på matten när vi såg det hehe...), men de har typ tagit bort skivan från Spotify nu! Så himla dåligt och jag har ingen aning om varför!!

Kommentarer

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0