Hola!

Sorry för jag inte har bloggat, var väldigt mycket igår!
Igår så hade vi backluckeloppis i liljeholmen! Det var jätteroligt! Fast väldigt mycket folk så det var lite rörigt och så. Jag fyndade en jättefin nyckelring där det står I Love You om man snurrar på den! Det syns jättedåligt så det är ingen idé att jag visar. Sedan på kvällen så åkte vi hem och åt tacos och kollade på Rosa pantern! 
Just nu så försöker jag göra lite på min musikuppsats och senare så ska jag åka och lära mig och åka skateboard! Hahah! Det kommer att bli väldigt kul, men det kommer att vara jättesvårt för jag har jätte dålig balans! Sen kanske jag bakar macarons men vi får se om jag hinner
Nu måste jag fortsätta, hejdå! 
//Agnes


Kommentarer

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0