New

På förmiddagen idag så började vi måla lite i rummet. Mest längs fönsterna och dörren och så, och så har vi spacklat över en del små hål i väggarna. Det behövde torka i 24 timmar innan man kunde måla över det så imorgon ska jag börja måla själva väggarna. Sen på eftermiddagen åkte jag och mamma in till stan för att kolla på lite saker till rummet. Vi tittade mest, men vi hittade ett jättefint lila överkast och en kudde till sängen. Jag hoppas att allt kommer bli fint när det är klart!
 
 
Färgen som ska vara i rummet heter "modevit". Den är åt det lite mer grå hållet, men ändå vit liksom... ;)
 
 
Jag drack iste när vi fikade på PUB huset, där vi också köpte överkastet.
 
 
Detta är kudden som vi köpte. Den är egentligen mer vit, men det dåliga ljuset får den att se lite gul ut... Den är från H&M Home.
 
♥Lovisa

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag hade också tänkt att ha liknande kuddar hehe till mitt rum :D

2012-10-31 @ 20:02:16
URL: http://linneamea.blogg.se/

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0