Sweather

 
Idag så hade jag på mig min supermysiga tröja från GinaTricot som jag köpte för kanske två veckor sen. Jag har fått en del komplimanger för den och jag tror att det kan vara min nya favorit tröja! Den passar till jeans som är det jag har på mig nästan varje dag så det är ju en fördel...
Jag har också sett att båda Kenza och Angelica Blick har en likadan fast i en annan färg. De har ju rätt bra koll på kläder och så så jag känner mig väldigt trendig hihi ;). Har ni något favorit höstplagg? 
♥Lovisa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad heter din tumblr?

2012-10-13 @ 00:31:36
Postat av: ninnishh.blogg.se

åh den tröjan är så himla mysig! har den i svart!

2012-10-13 @ 10:00:35
URL: http://ninnishh.blogg.se/

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0