Idrottsdag

Idag så var det sjuorna, åttorna och niornas tur att ha idrottsdag! Det har faktiskt varit jättekul! Dagen började med att alla skulle springa 3 kilometer, och det gick faktiskt jättebra! Jag orkade springa hela vägen utan att stanna, och kom i mål på en helt okej tid. De andra grenarna jag var med i var höjdhopp, 60 meter och längdhopp. Alla gick helt okej. Sen som sista gren så har man en stafett. De två paralellklasserna i varje årskurs springer mot varandra med fyra stycken från varje klass. I år var jag en av dem som sprang! Innan när jag och Moa (hon går i andra klassen) som var nummer tre att springa, stod och väntade på att det skulle bli våran tur höll vi typ på att svimma för att vi var så nervösa (alla som går i sjuan till nian står och kollar när man springer så det var därför) , haha. Men det gick bra i alla fall. Jag klarade att springa de 100 metrarna, och överlämmningen av stafettpinnen som var det jag var mest orolig för att misslyckas med gick faktiskt bra. Min klass vann inte stafetten, men vi kom två totalt, så det var jättekul!
 
 
På morgonen innan grenarna hade börjat.
 
Alla kollar in schemat för dagen
 
 
Felicia hoppar längd!
 
Vi fyra som står längst ner på bilden var de som sprang stafetten.
 
I väntan på bussen hem...
♥Lovisa

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hihi, awesome bild där ;)<3

2012-09-20 @ 22:04:29
URL: http://bloondinens.blogg.se

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0