Klädbytning!

Igår så var vi i gustavsberg för det var början på den är framtidsveckan! Då var det klädbytardag, man fick lämmna in 5 styken plagg och så fick man ta 5 andra plagg. Jag hittade en väst och ett par jättesnygga 70 tals brallor. Sen så hittade jag också en jättefin gul långklänning. Bilder kommer snart!
Sen så fick man kolla på Tottorofilem om man ville. Så det gjorde vi, typ mitt i filmen så började brandlarmet. Vi satt själva i ett mörkt littet rum och jag fick typ panik för jag blir alltid så rädd när brandlarmet börjar! Och så var det värsta rösten : en brand har utlöst i byggnaden, vänligen lämmna huset! Tilda och hennes kompis och Edvin satt kvar i det där rummet och jag bara: vad gör ni! haha Sen så kom brandkåren, fast det visade sig attnågon hade glömt att stänga av en platta på spisen! haha, sådan dramatik!
Det var allt för mig!
//Agnes

Kommentarer

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0