Vandringen

Vandringen på 13 km är nog det längsta jag har gått någonsin! Dessutom med en ryggsäck som vägde typ 10 kilo, blev det verkligen jättejobbigt. Fast vi har ändå haft det kul, iallafall när vi kom fram... Det var jättemysigt att laga mat på ett stormkök, och sen sova i tältet. Jag har alldrig förut sovit i tält någon annan stans än i våran trädgård, så det var en ny upplevelse haha... Jag fottade inte alls mycket, men här kommer några mobilbilder.
 
Centralen i väntan på pendeln...
 
 
Det var sörmlandsleden vi vandrade
 
 
Vi tältade precis bredvid en fin sjö, här är den i solnedgången.
♥Lovisa

Kommentarer
Postat av: Felicia

Heej! förlåt, jag glömde svara på vart linnet kom från. Den kommer från Kandeeshop.se :) <3

2012-09-30 @ 17:15:05
URL: http://bloondinens.blogg.se

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0