10 fakta om mig...

Jag är halvfinsk, min mamma är född i Finland.
 
Jag tycker att det är jättesvårt att formulera meningar när jag ska skriva här på bloggen. Därför blir det ofta väldigt "stelt" när jag skriver. Ska försöka bättra mig!
 
Macklemore och Miriam Bryant är de jag lyssnar på mest just nu.
 
Jag har aldig sett Titanic.
 
Nyligen slutade jag på fotboll som jag har spelat i ca 4 år.
 
Mina bästa betyg förra terminen var i musik och teknik.
 
Mina "sämsta" var i spanska och kemi.
 
Mina största kändiscrush just nu är Jack Harries och Logan Lerman. 
 
Efter att jag har fyllt 15 (29 april) så undviker jag helst att bli äldre... 15 verkar vara den perfekta åldern...
 
När jag har tråkigt går jag in på Youtube och kollar på massa "gamla" musikvideos, Mily Cyrus Party in the USA och Rebecca Blacks Friday är låtar jag ofta går in på... 
 
 
 
 ♥Lovisa
 

Kommentarer

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0