Lista

Längd och skostorlek? Är 162-164 cm tror jag, 37
Vart bor du? Gustavsberg utanför Stockholm
Bor tillsammans med? Min mamma, pappa, lillasyster och kanin.
Bor du i villa eller lägenhet? Villa
Vilket år tar du studenten?  2017

 Något jobb? Nope, men önskar att jag hade ett! 
 När gick du upp i morse? 07.30 (hade sovmorgon)
 När ska du sova? Runt 22
 Duschat idag? Japp
 Kramat någon idag? Ja
 Pussat någon idag? Nope
 Dagens klädsel? Jeans, linne och kofta
 Dagens smink? BB cream och mascara
 Dagens roligaste? Att jag Linnea, Anna och Agnes troligtvis ska gå på Selena Gomez konsert i Augusti!
 Vem kramade du senast? Anna!
Har du pojk-/flickvän?
 Nej

Favorit:

Låt? Pompeii- Bastille och och Radioactive- Imagine Dragons

Mat? Gillar mycket men typ tacos haha

Dryck? Iste
 Färg?
 Blå, rosa och gul
Stad? Stockholm, Paris och London
 Land? 
Sverige haha

Senaste:
 Personen du tänkte på? Agnes 
 Gången du spydde? Oj har ingen aning det var länge sen...
 Gången du grät? När jag kollade på ett youtube klipp med en massa barn som fick träffa sina föräldrar igen efter att de hade varit soldater någonstanns (föräldrarna alltså). Det var inte direkt så att jag storgrät men det var så fint haha!
 Pizzan du åt? Hemlagad hawaii pizza i fredags.
 Gången du var i Göteborg? I sommras
 Gången du var i Stockholm? Om man inte räknar det som om jag är där nu så typ förra veckan kanske?
 

Antingen eller:

 Svart eller vitt? Vitt tror jag, känns ljusare lixom.

 Hund eller katt? Gillar båda!
 Ut och festa eller hemma och mysa? Mysa!
 Tvspel eller datorspel? Spelar väldigt sällan men TVspel tror jag.
 Singel eller upptagen? Singel
 Ragga eller bli uppraggad? Brukar inte ragga direkt hahah 
 Big Brother eller Paradise hotel? Kollar inte på något

 Blont eller brunt hår? Jag har naturligt typ råttfärgat hår...
 Mörk eller ljus ögonfärg? Jag har blå ögon är det mörkt eller ljust?
 Choklad eller lakrits? Gillar båda men choklad tror jag :)
 Göteborg eller Stockholm? Stockholm i mitt hjärta...
 Högerhänt eller vänsterhänt? Högerhänt
 Coca cola eller fanta? Båda!
 Pizza eller kebab? Tror faktiskt att jag aldrig har ätit kebab... Så pizza!
 Randigt eller prickigt? Båda!
 Älska eller älskas? Båda!
 Leva eller dö? Leva...

 


Antal:
Personer du älskar? Runt 10 kanske...

 Personer du hatar? Ingen direkt. Men det finns personer jag starkt ogillar hehe ;)
 Gånger du druckit lite alkohol? Jag tror 0.
 Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? Förstår inte frågan. Men inga skulle jag gissa.
 Glassar du ätit på en dag? Säkert 5 stycken någon sommardag!
 Festivaler du varit på/ska på detta året? Inga vad jag vet :)
 Personer du saknar just nu? Vet inte...
 Gånger ditt hjärta brustit? Vet inte...


Vem:

 Sjöng du senast för? Anna tror jag haha. Vi sjöng Radioactive med Imagine dragons...

Spelade du tvspel med senast? Ingen aning

Vill du ta med på resa nu? Det skulle vara kul att åka på en resa med alla mina vänner!

 Vill du kasta en sten i huvudet på? Haha ingen tror jag
 Förtjänar att dö? Ingen

 

Vad:
 Gör dig glad? Allt som är snällt och fint! Haha nejmen min familj och mina vänner typ.
 Gör dig ledsen? När barn eller djur har det dåligt blir jag särskilt ledsen. 
 Vill du helst göra nu? Sova, är sjukt trött av någon anledning.
Önskar du att du slapp göra? Gå upp tidigt på morgonen, läxor, städa.
 Vill du ha nu? Godiiis! 
 Önskar du dig i födelsedagspresent? (Fyller år om 2 veckor) Biljetter till Selena Gomez konserten (att mina föräldrar betalar dem alltså hehe), locktång, presentkort, smink, prenumeration på NYLON eller Seventeen. 
 Längtar du till? Värme och sommarlov :D
Tycker du om dina betyg? Jag är nöjd med dem med skulle helst höja mig i några ämnen. 
 Ångrar du i ditt liv? Massa småsaker men inget stort som tur är. 
 Är det bästa som hänt dig? Att jag föddes och lever ett bra liv. Sen min familj och mina vänner också såklart.
Hur mycket är klockan? 17.14


Kommentarer
Postat av: Agnes

Just det, du fyller ju år 1 dag innan mig :)

2013-04-17 @ 17:46:12
URL: http://losagnes.blogg.se

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0