Loppis

Min (och Agnes) klass håller just nu på att samla in pengar för fullt till vår klassresa som vi ska åka på i början av nian. Igår, idag och imorgon har vi haft/kommer vi ha loppis utanför ICA Maxi i Mölnvik på Värmdö så om ni bor i närheten får ni gärna komma förbi imorgon haha! Jag stog där en timme idag  halv ett till halv två och det var faktiskt superkul! Hade inte direkt förväntat mig det, många var väldigt trevliga och sa att vi var duktiga mm, vi fick också mycket sålt! På fredag nästa vecka ska vi också ha disco igen för några av de yngre klasserna... Pust, hoppas att allt arbete kommer löna sig! 
 
 
Alva och jag kände för att sitta ihop igår...
♥Lovisa

Kommentarer
Postat av: Tess

Haha, vilken härlig bild! :) Kram

2013-04-24 @ 16:18:55
URL: http://inifranochut.se

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0