Sista sommarlovsdagen =(

Hej!
I fredagskväll var jag och lovisa på grönalund för att se miss li! Hon var helt underbart bra! Jag vill tillbaka, haha!
Om ni vill se en bild från konserten så gå in på min instagram @osnapitizagnes ! Fast det var bara en bild haha. Igår så var jag barnvakt till edvins klasskompis och hans syster, och vi gjorde våddlor åt godis och lekte en massa, så det var jätteroligt! Fast föreldrarna hade 40 års kalas så det blev ganska sent och mörkt och jag var jätte trött så jag höll på att sommna, vilket jag inte ville hahha. Och jag vågade inte gå ner på nedervåningen själv för jag är så mörkrädd. En positiv sak var att de hade deras hund och katt hemma, så jag var inte helt ensam vilket var bra. Men det var lite leskigt för de gjorde en massa ljud och jag trodde at de alltid varnågon på nedervåningen haha. 
Och idag då så är det sissta sommarlovs dagen! Lite sorligt faktiskt. Jag vill att det ska vara juni igen så har man ett helt sommarlov frammför sig! Men sådant ör livet och det kommer flera lov och jul lov och sommarlov! 
 
//Agnes
 
 

Kommentarer

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0