Skulle publicerats för typ jättelängesen...

Sedan jag skrev senast så har hänt en massor med saker! Jag har vampar med min familj i solsken och spöregn, varigt i norre (Norrland) och hunnit fylla 15. (Jag tror jag skrev på bloggen efter jag hade kommit från england, men om inte har jag blivigt konfirmerad med de finaste människorna och så har kag spenderat 3 veckor i england!) Vi har ju såklart gjort en massa saker i norre som att ha cafet öppet, åkt båt, badat, solat, ärtigt förskräcklig hos mat och glass och efterrätter! Men igår då kl 7 så kom vi hem till Stockholm efter att ha suttit i bilen hela natten vilket jag rycker suger för jag tycker det ör jäkligt obäkvämt, men man måste ju komma hem lixom haha. 
När jag har varigt i Norrland så har jag också kommit igång med träningen ganska bra, vilket jag tycker är bra. För jag har tyckt bara att det har varigt jobbigt att träna och inte alls kul, men efter att min kära mamma följde med mig ut på springtur och pepprade mig så känns det bara bättre och bättre för varje gång! Visste ni om man tycket att det är jobbigt att träna så ska man springa varje dag i tre veckor i ca 15-20 min för att komma över "tröskeln" det var det jag gjorde och nu fortsätter jag med det för att jag får sådan spratt i benen (och lite dåligt samvete...) om jag inte gör det, och varannan  dag kör jag också lite styrka! Förut gjorde jag varje dag men först är så tar det så lång tid, och sen är det lite jobbigt att göra ALLT samtidigt varje dag, så detta känns bättre! Min kära Vän Linnea var det som tipsade om övningar, (jättekonstigt fick ingen träningsvärk , är lite dåligt med det nu också dock) så tack så mycket! 
Kraam! 

Kommentarer

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0