JUL?

Nu är det verkligen snart jul! Imorgon har jag avslutning på kvällen och sen väntar ett väldigt behövligt julllov. Ska inte direkt göra något särskilt planerat på jullovet men vara med kompisar och äta julgodis är väl ungefär det jag hade tänkt mig haha.
 
Idag har jag nog haft världens slappaste dag i skolan. Först på morgonen hade jag yoga i två timmar, sen lunch och sen julpyssel i två timmar tills jag slutade vid två. Efter skolan åkte jag till nacka och mötte upp Ida. Vi fikade, köpte några julklappar och jag hittade en fin tröja att ha på julavslutningen och julafton. Kände för att ha på mig något lite finare i år då jag är med i kören! 
 
 
Bild på mig och Kimberly från Luciatåget förra veckan.
♥Lovisa
 

Kommentarer

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0