Sjuuuuuukt

Hej, hej. Ligger i min säng just nu och hostar som en galning. Orkar verkligen inte med att bli sjuk nu. Har sjukt mycket i skolan och man missar liksom jättemycket bara om man går på toa under en lektion... Spräckte baksidan på min mobil idag också, skitkul! 

Var på Värmdö gymnasiums öppna hus igår. Det verkade rätt bra tycker jag! Har verkligen jättesvårt att bestämma mig för både linje och gymnasium. Det finns ju så många som verkar bra... Aja ska gå på några fler öppna hus och så får jag väl se hur det blir. :) 

Bilden är från i söndags när jag var på kastellet i Vaxholm med konfan/ledarna. Var superkul även fast vi fick stå ute och frysa i typ en timme när vi skulle vänta på färjan...
<3 Lovisa


Kommentarer

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0