PRAO!!

Idag var det som Agnes skrev vår första praodag! Dagen började inte riktigt så bra eftersom att Alva som jag praoar tillsammans med var sjuk idag. Så jag fick lite panik imorse och tänkte att jag ville typ skolka från praoen haha... Sen när jag väl kom fram till busshållplatsen vid redaktionen så gick jag lite vilse också, typical me hehe. Men när jag väl hittade fram och Mats som är min handledare på praoen tog emot mig så blev resten av dagen bra! Jag fick blandannat följa med när Mats intervjuade miljöpartiets presssekreterare Anders Wallner. 
 
 
Det verkar dock så att Alva kommer vara sjuk imorgon också så jag får väll se hur det går för mig haha...
♥Lovisa

Kommentarer

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0