Läxor is blä

Åhh, vad jag ogillar läxor! Om det inte fanns skulle min värld vara ca 45% bättre. Enligt mig är det inget problem att gå i själva skolan, utan det är det att skolan fortsätter även när man kommer hem som är det jobbiga.
 
Här är en lista på alla läxor/prov/inlämingar jag har just nu:
 
Vecka 5 (denna vecka) 
Engelska glosor till fredag
Spanska glosor till torsdag
Spanska prov på onsdag
Skriva en vers till en låt till tisdag (imorgon)
 
Vecka 6 har jag prao!
 
och sen vecka 8...
Matteprov på måndagen
Inlämmningsuppgift i idrott till på måndagen
Prov i No+ inlämmningsuppgift i No till onsdagen
På fredagen ska en uppsats om praoen vara klar
 
Sen kommer det såklart komma fler läxor vecka sju, men detta är det jag vet nu...
 + Att jag måste räkna matte hemma för att hänga med på bråk och potenser till provet v. 8...
 
Känner att detta blev värsta klago inlägget, men måste ta ut mina känslor någon stanns haha...
 
 
Denna bild har inte direkt något med inlägget att göra men det är i alla fall Anna och jag som på No lektionen i brist på annat kul satte ihop våra skjortor så vi kunde vara siamesiska tvillingar... Vi är så lättroade hehe!
♥Lovisa

Kommentarer

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0