Lovisa- Sovmorgon

 
Idag har jag ännu längre sovmorgon än vanligt på tisdagar. Orkar inte riktigt förklara varför, för det är en lång historia haha... Men går typ inte i skolan idag förutom från halv ett till ca två då vi ska se en bio med klassen, fett soft dag haha! Gick upp rätt så tidigt ändå eftersom att jag gillar att typ njuta av sovmorgonen utan att sova bort den... Så gick upp, dushade lite snabbt och gjorde sen en god frukost som jag åt tittandes på Gossipgirl. Gud var länge sen det var jag kollade på det! Har vart helt inne på Pretty Little Liars nu ett tag, men kännde för att kolla på något lite mer lättsammt nu när jag var själv hemma. Har saknat Blair, Serena och de andra hihi...
 

Kommentarer

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0