Barcelona dag ett!

Nu ligger jag i sängen på hotellrummet och är typ död av trötthet. Vi har gått rätt mycket och jag hade nya skor så har antagligen skavsår nu... Anledningen till de nya skorna är vädret. Det är sjukt varmt, typ svensk sommar här så vi var inte alls beredda på det och har med oss typ tjocktröjor i bagaget... Aja det blir ju en till anledning att shoppa lite imorrgon haha. Vi kom hit vid tolv tiden och har mest gått runt lite. Vi var och kollade på en väldigt häftig byggnad idag som jag faktiskt inte kommer på namnet på men ska lägga till en bild. Nu orkar jag faktiskt inte skriva mer för jag är sjukt trött men lägger kanske upp ett inlägg imorrn!

<3 Lovisa


Kommentarer

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0