Pluggeli, plugg

Tja!
Nu sitter jag på bibloteket och försöker plugga till imorgons matteprov. Jag har suttigt här ganska länge men inte riktigt kommigt igång. Men du kör vi haha!
Och imoegon var det fredag igen! Wohoo! Vad ska ni göra i helgen? Jag ska plugga och kanske träffa Idson, wehoo! Jag ska också sova länge, haha. 
Nu måste jag fortsätta här! 
 
 
 
2 bilder från Englandresan! Längtar tillbaka så. Dessa bilder är tagna av min fina vän Emma! På den andra bilden ser jag ungefär ut som en nöjd potatis, inte så vakert. 
 
Kram! 
Agnes

Kommentarer
Postat av: Sylle

Fin fina bilder vännen! Ska ni träffa gänget från konfan snart igen! HA det bra i helgen! Kram

2013-10-04 @ 18:17:57

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0