Av dom jag har sätt var det den bästa!

JA, som ni redan vet så var vi på Selena Gomez konsert och det var en av de bästa och roligaste jag har sätt. Minus den arga mamman som skällde ut oss framför alla för att hon tyckte att vi hade för brottom och att jag fick ont i halsen efteråt, men det var det värt haha! Selena Gomez hade jag hört att hon inte var så bra att sjunga live, men denna gång tyckte jag verkligen det! Dock hörde man inte så mycket för alla skrek och sjöng med så mycket hahah, så det kanske var därför? Men i alla fall, jag har velat se henne i snart tror jag 2 år, och nu blev det äntligen av! Vill verkligen tillbaka nu på en gång! Hoppas hon kommer tillbaka på en av sina kommade turneér!
 
//Agnes

Kommentarer

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0