Höst??

Nu känns det verkligen som höst. Det är skitkallt ute och jag plockade faktiskt fram vinterjackan idag! Gud så jag frös imorrse och sen när jag väl kom till skolan fick vi stå och vänta ute ett tag eftersom att läraren som skulle låsa upp var försenad... Så det var ju en asbra morgon med tanke på att jag också försov mig med 45 min, men som tur hann jag göra mig i ordning på 20 min och jag kunde få skjuts till skolan. Dagen fortsatte i samma anda med mina abslouta favoritämnen (eller inte) matte, no och spanska..
 
Känner också att det är ett tydligt hösttecken när läxor och prov börjar hopa sig. Spanska glosor, presentationer, kemi och matteprov är trevliga saker som ligger framför mig de närmaste veckorna... Borde kanske återgå till det nu men vill ge er ett fett musiktips först.... LORDE!! Hon är seriöst bäst. Älskar alla låtar och åh! 
 
 
♥Lovisa

Kommentarer

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0