Favoriter!

Heej! Känner mig som någon sorts pluggmaskin just nu som pluggar äter och sover ungefär. Jag har verkligen höjt kraven på mig själv innom skolarbetet sedan nian började. Vill liksom inte behöva välja mitt andrahandsval till gymnasiet bara på grund utav för låga betyg. 
 
Här kommer en lite rolig lista i alla fall på mina favoritsaker den senaste tiden! Snodde listan listan från agnesjansons.se.
 
Favoritdjur? Katt tror tror jag!
Favoritfilm? Känns som att det var ett tag sen jag såg en riktigt bra film men Clueless om man ska ta en "all time favourite". 
Favoritserie? Tittar inte supermycket på serier men just nu ser jag Top model Sverige. 
Favoritmat? Pizza typ haha. 
Favoritfrukost? Hotellfrukost med massa olika frukter och typ croissanter!
Favoritdricka? Is te eller vatten
Favoritlåt? Just nu, Rather be med Clean Bandit eller The man med Aloe Blacc. 
Favoritartist? Har ingen speciell tror jag men typ Beyoncé och Ben Howard om jag ska ta dem jag oftast lyssnar på. 
Favoritgrupp? Samma som med artist, jag lyssnar på 100 olika. Men Arctic Monkeys och the 1975 gillar jag extra mycket just nu!
Favoritalbum? Ed Sheerans album som heter "+" kan jag lyssna på hur många gånger som helst!
Favoritgodis? Surt och choklad.
Favoritglass? Choklad och hallon/saltlakrits glass. 
Favoritchips? Sour Cream & Onion från Estrella.
Favoritämne? Har inget speciellt men So, Engelska och Spanska om jag ska välja något. 
Favoritbok? En prinssesas dagbok serien och Georgia Nicolson serien. Haha gillar inte så djupa böcker oftast. 
Favoritårstid? Sen vår, alltså typ maj. 
Favoritmånad? April/maj/september/december.
Favoritdag? I veckan? Lördag i så fall. 
Favoritparfym? Cherry in the air från Escada är den enda jag använder. 
Favoritaffär? Eh typ coop haha. Nej men om man ska tänka klädaffärer så kanske Brandy Melville och H&M. 
Favoritfärg? Grå, blå och svart på kläder men annars gillar jag pastellfärger!
 
 
♥Lovisa
 
 
 

Kommentarer

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0