Ute i solen!!

Heej!
Det var ett tag sedan! Just nu sitter jag ute i solen och skriver på min engelska uppsats! Det är ju så vart och skönt. Jag längtar verkligen till sommarlovet nu. =) I alla fall, nu tänkte jag göra listan som lovisa skrev för några dagar sedan, för jag har inte så mycket att berätta om..
 
Favoritdjur? Jag gillar de flesta, men favorit är tiger hahah och typ delfiner. 
Favoritfilm? Jag vet inte det är också svårt, jag gillar de mesta filmer. 
Favoritserie? Grejen är att jag tittar mest på serier som pll, glee, the fosters osv osv. 
Favoritmat? Pizza, jordgubbar, vindruvor!!
Favoritfrukost? Jag gillar också hotellfrukostar men hemma frukost är nog frukt med fil och avokadomacka. 
Favoritdricka? Is kaffe 
Favoritlåt? annies song hahah den är så fin!!  
Favoritartist? Jag har en massor.  
Favoritgrupp? låter kanske lite töntigt men fifth harmony och little mix hahah. JAg lyssnar inte så på många band eller grupper. 
Favoritalbum? Svåårt. 
Favoritgodis? Surt och choklad.
Favoritglass? Stratchatella.  
Favoritchips? Lantchips eller vad dom heter
Favoritämne? Just nu har jag inget, håltimme? 
Favoritbok? En shopaholics bekennelser, the fault in our stars typ
Favoritårstid? SOMMAR 
Favoritmånad? Jni
Favoritdag? Fredag och lördag
Favoritparfym? Den jag använder är victorias secret strawberries and champane, men jag älskar vanlij parfym. 
Favoritaffär? H&M, Forever 21, jag har bara varigt där en gång men det är najjjs. 
Favoritfärg? Jag älskar också pastellfärger, men ljusblå och rosa, inte så mycket mörk. 
 /Agnes

Kommentarer
Postat av: Elsa

Victoria Secret parfymerna luktat grymt gott :)

2014-05-23 @ 15:37:55
URL: http://elsajohnsen.blogg.se
Postat av: amelia & emma - enäggstvillingar och modeller

Roligt at få veta mer om dig :)

2014-05-23 @ 17:11:23
URL: http://emmaochamelia.blogg.se/

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0