Några saker ni kanske inte viste om mig!

1. Idag är jag hemma och är sjuk
2. Jag får jätte lätt beslutångest och dåligt samvete
3. Jag suger på att blogga
4. Jag får dåligtsamvete om jag sitter för mycket framför datorn och halva dagen går bort, vilket har gjort idag
5. Jag vill åka till paris igen
6. Min drömstad är New York (och paris)
7. Jag tittar ofta på serier
8. Jag älskar frukt och bär mina favoriter är vindruvor och jordgubbar. Dock har vi nästan aldrig det hemma :(
9. Jag vill vinna en oscarsstatyett. 
10. Croassionter (stavning) är perfa. 
11. Jag älskar filmerna dumma mig 1 & 2. 
12. Det var 11 saker ni kanske inte visste om mig! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Clara

Åh jag älskar också dumma mej! Kolla in vår blogg?

2014-02-05 @ 16:32:57
URL: http://claraamanda.blogg.se

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0